вступ до педагогічної професії мешко г м.
Усвідомлене входження в педагогічну справу починається з осягнення її засад і суті, призначення, функцій і структури педагогічної діяльності, раціональних методів професійного самовиховання. Різноманітні аспекти цієї проблематики висвітлено у пропонованому навчальному посібнику" адресованому студентам вищих навчальних закладів. Викладена в ньому інформація прислужиться педагогам-практикам, усім, хто має намір обрати професію педагога. 1. Професійна діяльність і особистість педагога. 1.1. Загальні засади педагогічної професії.
1.1. Загальні засади педагогічної професії Сутність і функції педагогічної діяльності Становлення і розвиток педагогічної професії Особливості педагогічної професії Структура педагогічної діяльності Стилі педагогічної діяльності 1.2. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності Професійно зумовлені вимоги до особистості вчителя Роль особистісних якостей учителя в педагогічній діяльності. 2. Професійне спілкування у структурі діяльності педагога. 2.1. Педагогічне спілкування, його структура, функції, стилі Спілкування як основа педагогічної діяльності Сутність педагогічного спілкування Структура педагогічного.
Інтерес до професії вчителя. Відображається він у позитивному емоційному ставленні до дітей, їхніх батьків, педагогічної діяльності загалом, конкретних її видів, у прагненні оволодіти педагогічними знаннями і вміннями. Педагогічне покликання. На відміну від педагогічного інтересу, який може бути і споглядальним, означає схильність, що випливає із усвідомлення здатності до педагогічної справи. Основою педагогічного покликання є любов до дітей. Любов до дитини - це, за словами В. Сухомлинського, "плоть і кров вихователя як сили, здатної впливати на духовний світ іншої людини. Педагог без лю.
Уривок із навчального посібника (“Вступ до педагогічної професії ” Мешко Г. М.) надано виключно для ознайомлення. Копіювання будь-якої частини без погодження з видавництвами заборонено. 1. Професійна діяльність і особистість педагога. Визначальною фігурою у виховному процесі школи є вчитель. Його діяльність спрямована на становлення дитини як особистості, громадянина і фахівця, на зміцнення інтелектуального та духовного потенціалу нації. 1.1. Загальні засади педагогічної професії. За всіх часів професія вчителя була дуже важливою. Завдяки педагогічній діяльності не переривається зв’язок поколінь.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці). Мешко Галина Михайлівна (педагогічні науки). Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця". Відділ інформаційно-комунікаційних технологій. Пам`ятка користувача. Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського.
Професійне зростання вчителя. Педагогіка / вступ до педагогічної професії – М.Г.Мешко. Професійне самовиховання спрямоване на реалізацію педагогом себе як особистості. 2. Систематичне вивчення філософської та психолого-педагогічної літератури, законодавчих актів держави про освіту, виховання та навчання; зустрічі з новаторами; участь у роботі методичних об’єднань, семінарів, конференцій, педагогічних читань тощо. 3. Ознайомлення з педагогічною пресою, радіо, телебаченням, Інтернетом.
КУРС «ВВЕДЕНИЕ В ПЕДАГОГИЧЕСКУЮ ПРОФЕССИЮ» В СИСТЕМЕ ПОДГОТОВКИ, БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ К ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ, THE COURSE «INTRODUCTION TO PEDAGOGICAL PROFESSION» WITHIN THE SYSTEM OF, TEACHER TRAINING AIMED AT HEALTH PRESERVING ACTIVITIES, СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ.
Основні поняття: педагогічна професія, педагогічна діяльність, педагогічна компетентність, педагогічна ситуація, професіограма. Питання для опрацювання. Функції педагога. 6. Щербакова К.Й. Вступ до спеціальності. – К.: Вища школа, 1990.– С.119-123, 128.
Ключові слова: педагогічна діяльність, особистість педагога, професія вчителя, професійне становлення, професійне становлення, професійно-педагогічне спілкування, педагогічні здібності, професіограма особистості вчителя, культура навчальної праці студента. Пропустити Головне меню. Головне меню. Новини сайту Форум. Інформаційний портал URL (веб-посилання). Нормативні документи Сторінка. Інструкції Сторінка.
Г.М. Мешко, кандидат педагогічних наук, доцент; О.І. Мешко, кандидат психологічних наук, доцент. (Тернопільський національний педуніверситет). Зокрема у нашій роботі зі студентами ми включаємо до програми курсу "Вступ до педагогічної професії" розгляд таких питань: професійне здоров’я вчителя, шляхи його збереження і зміцнення; професійний стрес, його види, керування стресом, психологічний захист від стресу, методи підвищення стійкості до стресу; виникнення, профілактика та усунення професійної дезадаптації, синдрому емоційного згорання педагога; психоемоційні перевантаження, фактори, що зумовлюють їх виникнення, шляхи зняття психоемоційної напруги
2. Мешко Г. Вступ до педагогічної професії: Навч. посіб. – К.: Академвидав, 2010. – 200с. Авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М. А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. ― К.: Видавництво, 2012. – 26 с. 2. Закон України “Про дошкільну освіту” : за станом на 25 листопада 2005 року / Верховна Рада України.
Вступ до педагогічної. професії. Мешко Г. М. [Електронний ресурс] /. Режим. Киїів, 2002. 528 с. Храброва В. Персоніфікація як засіб підвищення ефективності особистісно. Опрацювати психолого-педагогічні тести для учителя. Електронна адреса: ttp://pidruchniki.ws/10291214.
Мешко Галина Михайлівна, канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сучасна школа потребує вчителя, який здатний конструктивно і творчо підходити до вирішення складних завдань педагогічної діяльності, бажає і вміє зберігати «професійну форму», долати професійні труднощі з найменшими втратами для здоров’я.
Коментарі
Дописати коментар