завдання шкільної олімпіади з історії
Школа олімпійського резерву > . Завдання Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 8 к л а с. Отправлено 31 мар. 2015 г., 09:09 пользователем Тамара Гончар. Завдання Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 8 к л а с. (максимальна кількість балів – 90). Виконайте завдання (максимальна оцінка – 16 балів): 5. З прізвищами яких історичних діячів ви пов’язуєте наступні події? Яким чином ці історичні персоналії були причетні до них: (4 бали). а) «Тарасова ніч»
Різноманітні завдання для шкільного туру олімпіад з історії, 8 - 11 класи. Автор: Данілова Олена Дмитрівна, вчитель історії Новодмитрівського НВК. shk._olympyady.docx - 32.73 KB. Предмети: Історія.
В. В. Задунайський, кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України Донецького національного університету. Ольхіна Н. І., Діденко Н. Г., Непран Л. М., Черкаська Л. С. О-56 Історичні олімпіади. Рекомендації. 336 ñс. ISBN 966-333-059-7. Збірник містить матеріали, які використовувалися на II, III та IV етапах Все українських учнівських олімпіад з історії. Збірник включає нормативні документи, методичні рекомендації щодо підготовки до олімпіад та поглибленого вивчення історії, завдання, тести та зразки відповідей на них учасників Всеукраїнських учнів ських олімпіад, юних істориків Донецької області. Посібник розрахований на учнів, абітурієнтів, вчителів, працівників методичних служб, усіх, хто цікавиться історією.
Про ІІІ етап учнівської олімпіади з історії. Шановні вчителі та учасники обласних олімпіад! Повідомляємо, що ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад відповідно до наказу департаменту освіти і науки ДОДА № 656/0/212-19 від 05.12.2019 р., пройшов 19 січня 2020 р. До затверження готується проєкт наказу про проведення ІІІ етапу олімпіад із шкільних предметів та складу оргкомітетів олімпіад та журі. Людмила Базилевська, 21 жовтня 2019 року.
# Історія. Всеукраїнська учнівська олімпіада з історії проводиться щороку серед учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів. Олімпіада відбувається в 4 етапи: І-й етап (шкільний рівень), ІІ-й етап (районний рівень), ІІІ-й етап (міський рівень), IV-й етап (всеукраїнський рівень). Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2017-2018 н.р. Методист | 1 Лютого 2020 року. Час: 22:35. Коментарі Вимкнено до Відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (2020). Завдання ІІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 8 клас. 9 клас. 10 клас. 11 клас.
Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії 2016-2017 н. р. 7 клас Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії 2016-2017 н. р. 8 клас Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії 2016-2017 н. р. 9 клас Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії 2016-2017 н. р. 10 клас Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з. історії 2016-2017 н. р. 11 клас. 2015-2016 н.р. Завдання ІІ (районного/міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2015-2016 н.р. Завдання ІІ (районного/міського) етапу Всеукраїнськ.
Завдання для учасників ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 8 КЛАС. Максимальний час виконання завдань – 4 години Максимальна кількість балів – 111. І. Накресліть лінію часу. Позначте на ній: 776 р. до н. е., 48 р. до н. е., 1187 р., 1253 р., 1569 р. Упізнайте та назвіть історичного діяча, про якого написав поет. Як Ви гадаєте, які факти з біографії того діяча – вигадані, а які – правдиві? Опишіть події чи епізоди з історії Прикарпаття, що їх відображено в уривку. Упізнання історичного діяча – 1 бал. Аналіз фактів – 0–5 балів (1 бал – за кожне інформаційне речення).
Освітній портал. Шкільне життя. Всеосвіта. Каталог файлів. ЗАВДАННЯ І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2019/2020 навчальний рік 9 КЛАС. Олімпіади | Переглядів: 256 | Завантажень: 30 | Додав: Bo$$ | Дата: 19.10.2019 | Коментарі (0). ЗАВДАННЯ І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2019/2020 навчальний рік 8 КЛАС. Олімпіади | Переглядів: 237 | Завантажень: 30 | Додав: Bo$$ | Дата: 19.10.2019 | Коментарі (0). ЗАВДАННЯ ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 11 КЛАС 2018. Олімпіади | Переглядів: 332 | Завантажень: 27 | Додав: Bo$$ | Дата: 25.11.2018 | Коментарі (0). ЗАВДАННЯ ІІ етапу Всеукраїнської учн.
Завдання. для учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 9 КЛАС. Максимальний час виконання завдань – 4 години. Впізнайте історичні постаті та запишіть їх імена і прізвища (прізвиська) у хронологічній послідовності життєписів. Із утвореного переліку виберіть особу, діяльність якої пов’язана з подіями європейської історії другої половини ХІV – першої чверті ХV ст. Дайте їй невелику, у межах 5-ти речень, характеристику. Упізнання постатей – 5 балів (1 бал за кожну упізнану постать). Установлення хронологічної послідовності – 0 або 3 бали.
Завдання І етапу олімпіади з математики. Завдання І етапу олімпіади з географії. Завдання І етапу олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури. Завдання_I_етапу_олiмпiади_з_хiмii. Завдання І етапу олімпіади з історії. Завдання І етапу олімпіади з біології. Завдання І етапу олімпіади з історії. Завдання І етапу олімпіади з укр. мови та літ-ри. Завдання І етапу з фізики. Завдання І етапу олімпіади з англійської мови. Завдання І етапу олімпіади з економіки. Завдання І етапу олімпіади з правознавства. Завдання I етапу олiмпiади з iнформатики. Завдання І етапу з інформаційних технологій. Завдання І етапу олімпіади з астрономії. Завдання І етапу олімпіади з екології.
7 клас Олімпіадні завдання з історії. 1. Вкажіть, яка подія відбулася: 476 р. 732 р. 1054 р. 1096 – 1099 рр. 2. Вкажіть… . 4. 9 клас Олімпіадні завдання з історії1.На власний розсуд назвіть десять найбільш видатних історичних осіб вісторії України II половини XVIII – поч.XIX ст..2.Доповніть речення:а)26 серпня 1789 р. _____ Франція прийняла важливий документ –«_».б)Директорія у_ існувала в_.в)Вирішальна битва між союзними арміями і Наполеном відбулася в 1813 р.під _ .Вонавійшла в історію під назвою « _» .г)Священний союз.
У навчально-методичному посібнику представлені методичні рекомендації щодо підготовки обдарованих учнів до інтелектуальних змагань, а також приклади завдань історичних олімпіад та зразки відповідей на них. Обсяг навчального матеріалу, який береться до уваги при підготовці завдань на І-ІІІ етапи олімпіади з історії, визначається програмами шкільних курсів історії та навчальним матеріалом основних і додаткових підручників, інших складових навчально-методичного комплексу (атласів, карт, довідників, енциклопедій тощо). Ø пам’ятка Учасникам Олімпіади з історії. 1. Перед тим, як приступити до.
У навчально-методичному посібнику представлені методичні рекомендації щодо підготовки обдарованих учнів до інтелектуальних змагань, а також приклади завдань історичних олімпіад та зразки відповідей на них. Обсяг навчального матеріалу, який береться до уваги при підготовці завдань на І-ІІІ етапи олімпіади з історії, визначається програмами шкільних курсів історії та навчальним матеріалом основних і додаткових підручників, інших складових навчально-методичного комплексу (атласів, карт, довідників, енциклопедій тощо). Ø пам’ятка Учасникам Олімпіади з історії. 1. Перед тим, як приступити до.
8 клас. Теоретичний тур. 1. Уявіть себе дослідником європейської історії XVI ст. Проаналізуйте вплив Великих географічних відкриттів на економічну, політичну і соціальну історію XVI ст. 2. Як на вашу думку, чи можна вважати кінець XVI — початок XVII ст. «добою українського Ренесансу»? Відповідь обґрунтуйте. 3. Підготуйте невеличку статтю «Єлизавета І. Королева із серцем короля» для дитячої енциклопедії. 4. Складіть розгорнутий план теми «Зміни в українському суспільстві після Національно-визвольної війни 1648—1657 pp.». Практичний тур. 1. Укажіть види історичних джерел з наведеного переліку по.
Історія. Автор: Пасічник О.Б. Протокол засідання журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2013-2014 навчальному році: 8 клас - відкрити. 9 клас - відкрити. 10 клас - відкрити. 11 клас - відкрити. Завдання олімпіади з історії: 8 клас - відкрити. 9 клас - відкрити. 10 клас - відкрити. 11 клас - відкрити. Відповіді на завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 2013-2014 н.р. - відкрити. Головна|Анонс|Вернісаж|Контакти|.
Инфоурок › Всеобщая история ›Тесты›Завдання олімпіади з історії та правознавства. Завдання олімпіади з історії та правознавства. Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. олімпіада з історії 10 класс. 1. Визначте 5 досягнень науки і техніки, які вперше широко використовувались в Першій світовій війні. 2. Виконайте завдання “Їх називали в історії”. Встановіть відповідність між зображеннями та характеристикою. Поясніть походження кожної характеристики (2 б. За кожну вірну відповідь).
Новини > Завдання для учнів 8-11 класів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (Львів, 2–3 лютого 2019 р.) Завдання для учнів 8-11 класів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (Львів, 2–3 лютого 2019 р.) 02.02.2019 | 13:06. Завдання для учнів 8 класу. Завдання для учнів 9 класу. Завдання для учнів 10 класу. Завдання для учнів 11 класу. Search. Останні новини.
Завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (2016-2017 н. р.) Завдання районної олімпіади: - 8 клас (завантажити); - 9 клас (завантажити); - 10 клас (завантажити); - 11 клас (завантажити). Опубліковано Анатолій Гель о 15:54. Надіслати електронною поштою Опублікувати в блозі Опублікувати у Twitter Опублікувати у Facebook Поділитися в Pinterest.
1. Виконайте наступні завдання: А. В наведеному переліку українських діячів обʼєднайте попарно, виходячи зі спільного в їхній діяльності. В кожному випадку стисло (1-2 словами, реченням) вкажіть, що саме їх обʼєднувало. І. Борецький, М. Борецький, Я. Головацький, З. Копистенський, В.Липківський, А. Метлинський, І. Могильницький, І. Срезневський. Б. З наведеного переліку термінів і гасел виберіть ті, що не були актуальні в період форсованої індустріалізації в Україні. В кожному випадку стисло (одним реченням) поясніть свій вибір.
Олімпіадні завдання з історії 8 клас. І. Тестові завдання: Держава якого індіанського народу знаходилась напередодні іспанського завоювання на півострові Юкатан: а) ацтеків; б) майя; в) інків; г) кечуа. 2. Якою була назва першої англійської колонії, заснованої В. Рейлі у Північній Америці: а) Віргінія; б) Нова Англія; в) Луїзіана; г) Джеймстаун. 3. Хто з названих історичних діячів міг знати про початок Реформації у Німеччині: а) Христофор Колумб; б) Фернандо Магеллан; в) Васко да Гама; г) Бартоломеу Діаш. 4. Пресвітеріани Шотландії були: а) католиками; б) англіканцями; в) кальвіністами; г) лют.
Для вчителів історії та правознавства. Діяльність РМК (ММК). ОТГ. Завдання та відповіді. ІІ та ІІІ етапів учнівських олімпіад у 2018/2019 н.р. № з/п. Олімпіади. Терміни проведення ІІ етапу олімпіад. Архів з завданнями ІІ етапу. Відповіді ІІ етапу олімпіад. Олімпіади. Терміни проведення ІІІ етапу олімпіад. Архів з завданнями ІІІ етапу. Відповіді ІІІ етапу олімпіад. 1.
Коментарі
Дописати коментар