конспект уроку країни азії, африки, латинської америки
Конспект урока по историиКласс: 11Тема: «Страны Азии, Африки и Латинской Америки во второй половине XX века»Цель:Образовательная:· Систематизировать и у. · Систематизировать и углубить знания об историческом развитии стран Азии, Африки и Латинской Америки после Второй мировой войны; · Подробно рассмотреть революционные процессы на примере отдельно взятой страны. Воспитательная
КРАЇНИ ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ - КРАЇНИ АЗІЇ, АФРИКИ І ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ - Опорні конспекти з всесвітньої історії для 11 класу - Подано оцінку історичних діячів, зроблено узагальнення і висновки - конспект урока - конспект лекції. Всесвітня історія опорні конспекти 11 клас. Країни латинської америки. (27 країн із населенням понад 500 млн осіб). Особливості соціально-економічного розвитку країн регіону в повоєнний період. Спільні риси. Для економічного розвитку країн Латинської Америки після Другої світової війни характерні такі спільні риси: 1. Відсталість соціально-економічної структури, багатоукладність економік.
Конспект поможет углубить знания об историческом развитии стран Азии, Африки и Латинской Америки между мировыми войнами; подробно рассмотреть причины подъема национальных антиколониальных движен. Особенности развития государств Азии, Африки и Латинской Америки между мировыми войнами. план-конспект урока по истории (11 класс) на тему. Опубликовано 19.03.2018 - 16:49 - Алисиевич Светлана Васильевна. Конспект поможет углубить знания об историческом развитии стран Азии, Африки и Латинской Америки между мировыми войнами; подробно рассмотреть причины подъема национальных антиколониальных движений в этих странах. Скачать: Вложение.
Урок узагальнення з всесвітньої історії . Тема. Держави Азії, Африки та Латинської Америки вибір шляхів розвитку. Уміти: встановлювати послідовність і синхронністьподій, що відбулися в країнах Азії,Африки Латинської Америки; визначати особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн; порівнювати "японське економічне диво" з аналогічними явищами в Німеччині та Італії; висловлювати судження про діяльність Індіри Ганді та Фіделя Кастро.. Інші методичні матеріали на урок Всесвітня історія скачати.
- Тема нашего урока: «Особенности развития государств Азии, Африки и Латинской Америки между мировыми войнами» И сегодня попытаемся вместе определить, как менялась экономическая, политическая и социальная жизнь в этих странах во времена перемен после окончания Первой мировой войны и до начала Второй. План изучения темы: 1. Первая мировая война и страны Азии, Африки. 2.Страны Азии: Япония, Китай, Индия, Турция. 3.Страны Африки и Латинская Америка. IV. Изучение нового материала: 1. Влияние итогов Первой мировой войны на страны Азии, Африки. «Мозговой штурм». (Дата, участники, итоги Первой мирово.
Історію країн Азії, Африки й Латинської Америки новітнього часу поділяють на 2 періоди: 1917 – 1945 рр. і з 1945 р. до сьогодення. Пропоноване видання, стосовне другого періоду, призначено для закріплення знань, одержаних студентами на лекційних заняттях. Уміщені в ньому плани семінарських занять побудовано на основі поєднання проблемного та конкретно-історичного принципів.
Процессы развития и модернизации в государствах Латинской Америки в XX в. прошли три основных неравнозначных этапа. Первый этап охватывает первую треть XX в. Развитие стран латиноамериканского региона в этот период происходило . Многие актуальные вопросы региона не были решены к концу века. Неравномерный, часто неоднозначный характер перемен приводил к тому, что с решением или смягчением одних проблем обострялись другие, прибавлялись новые. За XX в. изменился облик не только Латинской Америки, но и всего мира. Ведущие индустриальные страны на рубеже XXI в. стали уже постиндустриальные державы.
Урок узагальнення і тематичного оцінювання за темами № 4-6 «Розвиток провідних країни азії, африки та латинської америки», «міжнародні відносини у другій половині XX — на початку XXI ст.» та «розвиток культури (1945 р. — початок XXI ст.)» Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: • показувати на історичній карті нові незалежні держави в Азії та Африці; регіони, у яких відбувалися чи тривають регіональні збройні конфлікти; місця міжнародних військових конфліктів, які відбувалися у 40-80-х рр. XX ст.; • визначати причини виникнення, перебіг та наслідки «холодної війни»; основні глоба.
Тип урока: 1, изучение нового материала. Цели урока: Обучающая: Систематизировать и углубить знаний об историческом развитии стран Азии, Африки и Латинской Америки после Второй мировой войны. Развивающие: Развивать мыслительные навыки: формулировать понятие, выделять существенные признаки; анализировать исторические события; Аргументировано доказывать свою точку зрения; Развивать умения: систематизировать исторический материал (схема, таблица); устанавливать причинно-следственные связи; Отрабатывать навыки работы с текстом учебника, грамотной устной речи; Формировать логичность мышления, разви.
Урок 41. Всеобщая история 11 класс ФГОС. Известный британский эксперт в сфере финансов Джим О’Нил назвал 4 государства, которые могут стать доминирующими в мировой экономике к 2050 г. Выясним, какие страны относятся к группе БРИК, в чём заключаются особенности их развития на современном этапе. Охарактеризуем также те проблемы, которые приходится решать одному из лидеров азиатского региона – Японии. Две страны из Африки – Египет и Нигерия. И Мексика, представляющая Латинскую Америку. То есть если эксперты не ошибаются, то в середине XXI века «рулить» в мировой экономике будет не Запад, а иные регионы. Познакомимся с характерными чертами развития некоторых из названных стран.
Плани-конспекти уроків. - X.: Ранок, 2003. Робота в групах Обрати пріоритетні напрямки в розвитку країн Азії, Африки, Латинської Америки із наведених положень: а) збереження економічної залежності від метрополії; б) низький рівень політичної і правової свідомості; в) прагнення багатьох держав повністю розірвати зв'язки з метрополією; г) монокультурність; д) трайбалізм; е) проникнення іноземного капіталу; ж) активність національно-визвольного руху; з) боротьба демократичних сил з диктаторськими режимами, створення народних фронтів; і). формування національної буржуазії. Запитання для обговорення: 1. У чому спільні й відмінні ознаки.
5. Загальний огляд країн Азії, Африки та Латинської Америки. Країни Близького та Середнього Сходу. Розвиток Ірану у міжвоєнний період: - Початок 1918 р. – Іран окупований англійцями. Встановлення контролю Великої Британії над всіма галузями життя держави (фінанси, будівництво, торгівля, армія і т. д.) - 1920-1922 рр. – національно-визвольний рух очолений шейхом М. Хіабані проти британського панування. Придушене. Країни Латинської Америки. Політичне життя: - Масовий національно-визвольний рух проти іноземного втручання. - Поширення комуністичних та соціалістичних партій. - Встановлення диктаторських режимів. Економічні особливості розвитку: - залежність від іноземного капіталу (США, Великої Британії).
У країнах Латинської Америки, які здобули незалежність у першій половині XIX ст., склалися своєрідні політичні відносини, значною мірою успадковані від колоніального минулого. Домінуюче становище у політичному житті посідали різні угруповання латифундистів - нащадків іспанських і португальських дворян-колонізаторів, які використовували працю безземельних селян (в основному індіанців) та негрів-рабів (рабство у деяких країнах існувало до кінця XIX ст.). Латифундії ставали центрами як економічого, так і політичного життя цих країн. Перша світова війна безпосередньо не зачепила країни Латинської Америки, проте мала для їхнього розвитку суттєві наслідки.
Тема уроку: Китай. Завершення громадянської війни. Проголошення КНР. У промисловості було вирішено прискорити індустріалізацію. У країні був розгорнутий масовий рух за збільшення виробництва чавуну і сталі. Тим часом "великий стрибок" потерпів крах. Промислове і сільськогосподарське виробництво скоротилось. Існував великий дефіцит необхідних товарів, населення жило впроголодь. У 1959 р. Мао вперше почув критику на свою адресу. У країні і партії виникла справжня опозиція його курсу. У цей час Мао повертається до ідеї посилення класової боротьби на шляху побудови соціалізму. Це стало основою для розгортання в країні "Великої пролетарської культурно.
Конспект уроку 2. 20 Відмінності країн Північної, Середньої та Південної Європи. 21 Федеративна Республіка Німеччина. 52 Країни Латинської Америки. ЕГП, склад території. Різноманітність країн. 58 Узагальнюючий урок Тематичне оцінювання №. Тема 4. Країни Африки (6 год). 59 Загальний огляд. Склад регіону. Різноманітність країн. Особливості господарства країн. Роль країн Африки у світі. Важливі морські комунікації. Туризм. Економічні зв'язки України з країнами регіону. Конспект уроку. 60 Південна Африка. Особливості господарства. Природно – ресурсний потенціал.
Країни Африки. § Французькі колоніальні володіння в Африці у 1920—1930-ті рр. Назва. Територія. Однією з особливостей французької колоніальної політики в Африці був курс на асиміляцію її населення: перетворення африканців на «чорних французів» — повсюдно насаджувалася французька мова, система освіти повністю відбивала французьку. Місцева еліта мала можливість навчатися у Франції. У складі французької армії служило 134 тис. африканців («сенегальські стрілки»).
Шановні учні 11 класу, готуючись до уроків з теми “Країни Азії та Латинської Америки в першій половині ХХ століття”, раджу Вам уважно переглянути навчальні відеофільми з новітньої історії для учнів 11-х класів загальноосвітніх навчально-виховних закладів. (Віталія Дрібниці). Віталій Дрібниця. 1,44 тыс. подписчиков. Подписаться. Розпад колоніальної системи. Японія в другій половині ХХ століття.
Методична розробка уроку зарубіжної літератури для 11 класу «П. Целан «Фуга смерті» - один із найвідоміших творів про Голокост, особливості композиції твору, художнє новаторство митця». 2020-03-30 13:50. Блочно – тематичне планування на березень. Конспект заняття для дітей середнього віку «Змагаємося та навчаємося» (заняття з гендерного виховання). 2020-03-27 11:47. Літературний диктант Р. Д. Бредбері "Усмішка". «Підготовка до ЗНО» з всесвітньої історії Тема 37. Країни азії, африки і латинської америки. Автор: невідомий.
Ряд країн Азії й Африки обрали некапіталістичний шлях розвитку (або «соціалістичну орієнтацію»). Як правило, для цих країн була притаманна наявність значного (часом пануючого) державного сектора, централізоване регулювання економіки, проведення аграрних перетворень, у результаті яких виникав сильний кооперативний сектор, відверто авторитарний характер політичних структур, істотне обмеження цивільних свобод, орієнтація на Радянський Союз й інші соціалістичні країни. Оскільки зростання виробництва не встигає за приростом населення, то доход на душу населення падає. До початку ХХІ століття економічна відсталість стала головною проблемою африканських країн. Економічна ситуація в.
План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого – дати загальну економіко-географічну характеристику країн Латинської Америки; розширити знання про різноманітність країн на політичній карті світу; продовжувати розвивати вміння відбирати і застосовувати інформаційні матеріали, статистичні дані, творчо використовувати їх у конкретній ситуації; активізувати діяльність на уроці за допомогою елементів групової діяльності. План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого – дати загальну економіко-географічну характеристику країн Латинської Америки; розширити знання про різноманітність країн на політичній карті світу; продовжувати розвивати вміння.
Всесвітня Історія 11 клас. Тема 6. Країни Азії, Африки і Латинської Америки. Ліквідація колоніалізму, створення і розвиток незалежних держав. Японія. Перші колонії в Північній Америці. Боротьба за незалежність. Створення держави США. Тема 9. Східний світ. Османська імперія.
Країни латинської америки. Кубинська революція 1959 р. На Кубі боротьбу проти військово-політичної диктатури американського ставленика Батісти розпочали молоді революціонери на чолі з Фіделем Кастро, які організували напад на казарму Монкада 26 липня 1953 р. Своє завдання як голова уряду Ф. Кастро вбачав у зміцненні незалежності Куби від США. Але, наразившись на опір США, націоналізував усю американську власність і пішов на зближення з СРСР, що сприяло швидкому перетворенню Ф. Кастро на ревного комуніста, а Куби — на типову тоталітарну соціалістичну країну. Збереглася традиційна залежність кубинської економіки від експорту цукру, але тепер не до США, а до СРСР і країн Східної Європи.
Коментарі
Дописати коментар