реферат на тему становлення дослідної науки 70-90 роки

Реферат на тему: „Основні етапи розвитку науки”. Виконала: студентка 5 курсу групи МЗД – 51 Баланівська Олена. Київ - 2011 План Вступ. Наука як продуктивна сила суспільства. Закономірності розвитку науки та її функції. Становлення науки пов'язане з таким ступенем розвитку людського суспільства, коли був нагромаджений певний мінімум наукових знань і здійснювалась передача їх у різних видах практичної діяльності. Наука як продуктивна сила суспільства. Наука у сучасному суспільстві є соціальним інститутом, який забезпечує вироблення, накопичення знання, їх використання у практичній діяльності. З огляду на таке розуміння науки як суспільного явища, виділяють кілька площин цього феномена.


Наука — це сфера людської діяльності, спрямована на ви-роблення нових знань про природу, суспільство і мислення. Як специфічна сфера людської діяльності вона є результа-том суспільного розподілу праці, відокремлення розумової праці від фізичної, перетворення пізнавальної діяльності в особливу галузь занять певної групи людей. Необхідність наукового підходу до всіх видів людської діяльності змушує науку розвиватися швидшими темпами, ніж будь-яку іншу галузь діяльності. Поняття "наука" включає в себе як діяльність, спрямова-ну на здобуття нового знання, так і результат цієї діяль-ності.


Розвиткові наукових досліджень у Радянському Союзі, і зокрема в УРСР, надавалося великого значення. Так, Академія наук УРСР на чолі з Б. Патоном стала провідним науковим центром України. З'явилися роботи істориків М. Брайчевського про походження Русі, виникнення Києва, Ю. Бадзьо про походження російського, українського і білоруського народів. Вийшли у світ такі багатотомні видання, як «Історія Української РСР», «Історія української літератури», Українська радянська енциклопедія, Радянська енциклопедія історії України та ін.


Презентація на тему: "Розвиток науки в Україні в 60-80 рр. XX ст". Завантажити презентацію. До її складу в 1965 р. входило понад 50 науково-дослідних установ( 6800 співробітників) У 60—70-ті роки Академія наук України складалася з трьох секцій, що об'єднували 9 відділів. У наступні роки було створено ще три відділення. Провідні напрямки досліджень визначалися секціями наук: фізико-технічних і математичних, хіміко-технологічних та біологічних, а також суспільних. З метою піднесення рівня регіональної науки в 70—80-ті роки було створено 6 наукових центрів — Дніпропетровський, Донецький, Західний (Львів), Харківський, Південний (Одеса) та Північно-Західний. Слайд 4. Академія наук.


Зумовила посилення ідеологізації та русифікації навчання в Україні. Так в Україні активно велися наукові дослідження для потреб ракето авіа танко судно приборобудування. Гуманітарні дослідження в Україні були вкрай обмежені і підконтрольні. Стуса твори якого не видавалися в Україні за його життя. ID: 92703. Название работы: Освіта, наука та культура України в 70-х—80-х рр хх століття. Категория: Доклад. Предметная область: История и СИД.


У 60-80-х роках розвивалась і наука. Головним науковим центром України залишалась Академія наук УРСР, очолювана відомим вченим академіком Б. Патоном. Основні напрямки наукових досліджень визначалися фізико-технологічною, біохімічною секціями та секцією суспільних наук АН УРСР. Фундаментальні дослідження проводилися в науково-дослідних інститутах республіки. Інші наукові дослідження фінансувались здебільшого за залишковим принципом. У другій половині 70-х — початку 80-х років наука мала ознаки «застою», конкретними проявами якого було: всеохоплююча ідеологізація, несприйняття нового, науковий диктат консервативних кіл учених, бюрократизація.


Виникнення природознавства. Становлення науки. Підготовчі періоди до вивчення природознавства. Закономірності і особливості розвитку природознавства. Історія природознавства. У середині 90-х років XIX століття почалася новітня революція у природознавстві, головним чином у фізиці, а також хімії та біології. У 1913-1921 рр. На основі загальних уявлень про ядро, електронах і квантах Н. Бор створює модель атома, розробка якої ведеться згідно з періодичною системою М. И. Менделеєва. Це супроводжується порушенням минулих уявлень про матерію, її властивостях і будову, формах руху ї типах закономірностей, про простір і час. Це призвело до кризи у фізиці та усього природознавства.


Велика наука Донбасу в 60-70-і роки мала всі підстави для того, щоб у подальшому СРСР не виявився на «узбіччі» науково-технічного прогресу. Однак надалі адміністративно-командна система, що базувалася на безініціативності, догоджанні існуючим установкам державного лідера і правлячій комуністичній партії, прирекла науку на застій, завмирання, поступове загасання і втрату лідируючих позицій у системі інновацій виробництва. Аналіз становлення і розвитку академічної науки Донбасу покликаний допомогти при подальшій розробці пріоритетних напрямів розвитку промислового центру країни.


Наука перетворюється на безпосередню виробничу силу суспільства, вона не стежить за розвитком техніки, а випереджає його, визначає сучасний прогрес матеріального виробництва. Сьогодні наукове знання пронизує усі сфери суспільного життя, наука орієнтується насамперед на людину, її інтелект, творчі здібності, її цілісний і всебічний розвиток. Причини виникнення науки. Є декілька основних причин виникнення науки. Таким чином, розвиток науки був складовою загального процесу інтелектуального розвитку людського розуму і становлення людської цивілізації. Не можна розглядати розвиток науки у відриві від процесів, які є передумовами виникнення науки (рис. 3.1). Рис. 3.1.


Науковому знанню передувало донаукове знання, так зване стихійно-емпіричне, буденне пізнання, яке виникає разом з формуванням людського суспільства і здійснюється людьми в процесі всіх видів їхньої життєдіяльності. Його називають стихійним, оскільки воно не передбачає постановки будь-яких пізнавальних завдань, які б не стосувались безпосередньо потреб практики. , страница 1.


РЕФЕРАТ. на тему: "Розвиток літератури, освіти та науки у 20-30-х роках ХХ ст." На початку XX ст., в період імперіалізму, У зв'язку з дальшим зростанням потреби і в письменних людях і спеціалістах, а також під впливом революційного руху мережа навчальних закладів і учнів та студентів у них збільшувалися. У 1914/15 навчальному році на Україні налічувалося 26 тис. загальноосвітніх шкіл, у яких навчалися 2,6 млн. учнів. У 27 вузах навчалося 35,2 тис. студентів. Але все це далеко не задовольняло потреби внаслідок чого близько 70 % населення не вміли читати й писати. На Україні широко розвивалася хімічна наука.


1. Історичні передумови виникнення науки. 2. Основні етапи становлення та розвитку науки. 3. Поняття цілі та функції науки. 4. Структурні елементи науки, їх характеристика. Диференціація науки є об’єктивною, оскільки через кожних 5-10 років подвоюються наукові дисципліни. ·Прискорений розвиток природничознавчих наук. Нау́ка– форма інтелектуальноїдіяльностілюдей, скерована на отримання істиннихзнань про світ ( природу , суспільство , мислення), на відкриття об'єктивнихзаконів світу і передбачення тенденцій його розвитку. Наука – системазнань про закономірності розвитку природи , суспільства і мислення . Наука – соціокультурна діяльність, своєрідне суспільне явище.


Семінар на тему: Історія становлення екології як науки. Підготував: учень групи ТД. Бердник Богдан. Якщо двадцять-тридцять років тому екологічні проблеми обговорювали тільки фахівці, то зараз про катастрофічний стан нашої планети знають навіть діти. Екологічні проблеми є загальними проблемами населення Землі. Стоншення озонової оболонки, глобальні зміни клімату, виснаження природної верстви ґрунту, природних ресурсів, зменшення запасів питної води й одночасно інтенсивне зростання народонаселення планети, що супроводжується нарощуванням виробничих потужностей, часті аварії - це проблеми, які гойдаються кожної держави.


Етапи становлення і розвитку науки. Історія зародження й розвитку науки нараховує багато століть. Ще на зорі свого розвитку людство поліпшувало умови життя за рахунок пізнання і незначного перетворення навколишнього світу. Століттями і тисячоліттями нагромаджений і, відповідно, узагальнений досвід передавався наступним поколінням. Механізм успадкування нагромадженого досвіду поступово удосконалювався за рахунок встановлення певних звичаїв, традицій, писемності. Так історично виникла перша форма науки (наука античного світу), предметом вивчення якої була вся природа в цілому. Першопочатково ств.


Моральний занепад суспільства. Освіта. Розвиток науки. Література й мистецтво. Література: 1. Бойко О. Д. Історія України. – К.: «Академвидав» . 3. Проблеми становлення та консолідації української нації. 4. Розвиток культури на початку ХХ століття. З метою підвищення ефективності науково-дослідної роботи постійно удосконалювались організаційні засади зв'язків науки з виробництвом. Особливо поширеним стало укладення господарських договорів науково-дослідних установ з виробничими колективами. У 70-і роки величезною популярністю користувалися фільми режисера Л. Бикова («В бій ідуть тільки «старики». «Ати-бати – йшли солдати»), Л.Осики («Тривожний місяць вересень» та І.Миколайчука («Вавилон-ХХ»).


Тема 3. ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА (середина 1950-х — середина 1960-х років). § 13. науково-технічна революція, освіта і наука. 3. Здобутки науки. Друга половина 1950-х — перша половина 1960-х років — найдинамічніша доба в історії української науки. Саме тоді було створено багато нових установ, особливо в напрямах, яких потребував розвиток військово-промислового комплексу. Характерною особливістю розвитку науки стало наближення мережі науково-дослідних установ до виробничої бази. Інститут електрозварювання ім. Є. Патона розробляв нові технології автоматичного зварюванн.


Становлення та розвиток дитячого руху в україні: Історіографічний аналіз проблеми. Коляда Н. М. Становлення та розвиток дитячого руху в Україні: історіографічний аналіз проблеми У статті здійснено історіографічний аналіз проблеми становлення та розвитку дитячого руху в Україні. Враховуючи специфіку наукової проблематики автор здійснив аналіз стану дослідженості проблеми в історіографічному аспекті крізь призму розвитку педагогіки дитячого руху – самостійної галузі знання, що вивчає сутність, закономірності, специфічні риси процесу виховання та розвитку особистості в дитячих організаціях, об’єд.


Реферат з філософії та методології науки. Тема № 101. В«Філософія науки: становлення та основні етапи розвитку В». Мінськ 2010. Зміст. Введення. 1. Становлення філософії науки. Розвиток філософії науки в Наприкінці XIX в. початок XX в. виступає одним з вирішальних імпульсів розвитку самої науки. Процеси, які відбувалися тоді в філософії науки, надали принципове вплив на подальший рух наукової думки, причому як в природничо-наукової, так і в гуманітарній сферах. Філософія науки завжди була одним з пріоритетних напрямків вітчизняних філософських досліджень. Представлена ​​робота присвячена темі "Філософія науки: становлення та основні етапи розвиткуВ».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

роман лях надія темірова історія україни 7 клас

доцяк в.с українська кухня технологія приготування страв в pdf

богуш а.м методика розвитку рідної мови